Kenali Jutawan Hartanah Malaysia! - Tuan Bri

Saya bukan seorang yang pakar dalam pelaburan hartanah.Justeru, saya tidak pernah buat duit yang lumayan daripada hartanah ini. Sebab itu blog saya ini hanya fokus kepada bidang affiliate saja. Bagaimanapun, hari ini saya ingin perkenalkan kepada anda seorang jutawan hartanah Malaysia iaitu Tuan Bri.

Tuan Bri merupakan Perunding Hartanah Lelong dan Sekunder. Pengasas Kelab Hartawan Hartanah. Perunding Pembiayaan Hartanah. Pelabur Hartanah Tegar.

Beliau banyak membantu orang ramai yang ingin berjinak-jinak dalam dunia pelaburan hartanah dengan mengadakan seminar dan juga bengkel untuk mengajar pelajarnya dalam perniagaan yang berkonsepkan pelaburan hartanah.


Antara seminar beliau yang popular adalah seperti berikut:

1- Seminar Hartanah











Seminar beliau ini telah mendapat sambutan yang sangat menggalakkan daripada orang Malaysia 
dan daripada seminar ini juga beliau telah berjaya melahirkan usahawan hartanah daripada pelbagai lapisan masyarakat.
(klik gambar untuk paparan besar)
(klik gambar untuk paparan besar)
2- Strategi Pelabur Underground

Dalam seminar Pelabur Underground ini, terdapat 5 pakar usawahan yang akan menjadi speaker.Jom lihat pakar-pakar yang terlibat dalam seminar Pelabur underground ini. (gambar)

(klik gambar untuk paparan besar)

Di dalam seminar ini Tuan Bri telah bergabung dengan beberapa pakar usahawan internet Malaysia seperti saudara Zaidi, saudara Ikram Adi, Saudara Raja Kamil (Rk) dan Saudara Wafi. Daripada mereka ini seorang saja yang saya sangat kenal iaitu Tuan Raja Kamil atau yang saya selalu panggil adalah Rk (Raja Kamil). beliau ini merupakan seorang yang pakar dalam  perniagaan internet terutama dalam bidang AFFILIATE untuk pasaran tempatan dan global. buat masa ni, Rk sedang berada di UK (United Kingdom) bukan Ulu Klang ye~.. :) untuk bercuti dan berguru dengan otai 'make money' di UK.
Seminar ini bukan saja melibatkan pelaburan hartanah, malah ianya melibatkan pelaburan perniagaan internet dan juga silver.

Ok,,Itu saja buat kali ini, akan datang saya akan bercerita pula mengenai Rk (Raja Kamil) bagaimana beliau menjana pendapatan hampir RM100K hanya di internet dengan menggunakan teknik 'email marketing'. Seperti biasa, masih lagi dalam bidang affiliate.