Lima sebab kenapa pelajar kolej sesuai menjadi seorang affiliate bagi menjana pendapatan tambahan.



Jika anda seorang pelajar, anda pasti tahu bahawa kehidupan seorang pelajar adalah sangat menggembirakan. Berkawan, berhibur dengan rakan –rakan, bersukan, mendaki gunung, belajar bersama –sama dan berbagai lagi aktiviti yang menyeronokkan adalah rutin harian bagi anda. Di sebalik kegembiraan anda sebagai pelajar, saya pasti kehidupan pelajar biasanya mempunyai masalah yang sama iaitu masalah kewangan.

Anda di kalangan pelajar memerlukan wang untuk keperluan atau kegembiraan diri sendiri. Jadi, mereka melakukan kerja part time untuk memperoleh wang tambahan. Namun, masalah timbul selepas itu. Mereka terlalu sibuk bekerja sehingga lupa untuk belajar. Badan mereka juga menjadi penat dan selalu kepenatan ketika belajar di kelas.

Untuk mengatasi perkara ini, saya perkenalkan anda pada perniagaan affiliate. Perniagaan affiliate adalah sangat seronok dan lumayan. Pekerjaan sebagai affiliate tidak akan menjadikan badan anda penat dan untuk menjalankannya, anda hanya perlu ada internet dan komputer.

Berikut adalah lima sebab kenapa anda sebagai pelajar kolej sesuai menjadi seorang affiliate.

Market perniagaan online adalah tersangat besar.

Perniagaan affiliate sesuai untuk semua orang. Semua orang boleh bergelar sebagai affiliate. Semua orang juga boleh menjana pendapatan menerusi affiliate di sebabkan pasaran yang tersangat luas. Ini kerana pasaran melibatkan seluruh dunia. Semua orang sanggup mengeluarkan wang untuk menyelesaikan masalah mereka. Jadi, anda boleh jadi kaya dengan affiliate walaupun ramai orang menjadi affiliate kerana ia tidak akan tepu.

Anda boleh bekerja mengikut masa anda sendiri.

Sebagai pelajar, masa adalah kritikal bagi anda. Sebagai affiliate pula, anda bebas untuk bekerja pada masa bila dan di mana sahaja yang anda mahu. Anda bebas hendak bekerja sejam sehari atau hanya pada hujung minggu. Tiada paksaan bagi anda kerana sebagai affilaite anda adalah pekerja dan bos.

Jadi, anda boleh belajar bersungguh – sungguh dan melakukan pekerjaan sebagai affiliate pada masa lapang atau jika anda terdesak hendak wang, anda boleh peruntukkan masa sejam dua setiap hari bagi menguruskan perniagaan affiliate.

Tidak memerlukan modal.

Perniagaan affiliate tidak memerlukan modal. Ia sesuai untuk anda sebagai pelajar yang tidak mempunyai wang yang banyak untuk di laburkan dalam perniagaan.

Anda tidak perlu ada produk sendiri.

Nikmat sebagai affilaite adalah anda tidak perlu ada produk sendiri untuk jana wang. Anda boleh fokus pada tugas anda sebagai affilaite dan jana wang menerusinya.

Terdapat banyak maklumat percuma di internet.

Untuk permulaan, anda mungkin tiada wang untuk membeli ebook yang mahal dan sebagainya. Jadi, anda boleh memulakan perniagaan affiliate anda menerusi pelajaran percuma yang anda peroleh di internet. 

terima kasih kerana membaca :) 













13 comments:

scholarship info said...

menarik sangat artikel nih

Bisnis Online said...

Sukses selalu,thanks

Abu Khawarizmi said...

semoga anda berbahagia dunia dan akhirat

Unknown said...

Terima kasih informasinya
Silahka nberkunjung di blog saya....
Please.....visit my blog....
http://btmtas.blogspot.com/search/label/Hermes

The Agent of Change said...

menarik :)
salam kenal :)

ajib said...

nico share artikelnya sob,..


Mari berkunjung..
CARA MENDAFAT PENGHASILAN DARI BLOG TANPA MODAL 100% GRATIS. program CPM Terbaik dengan pembayaran tinggi.

Unknown said...

buat bisnes di rumah pun boleh :)
asalkan ade kmahiran

Unknown said...

nice info... =)

angel mencari pacar said...

wah...artikel menarik


www.carauang.com

Kyra Elric said...

bw here :) nice article you had :))

dzay said...

sukses yah

TechKini.com said...

Bagus tips, baik cari duit dari lepak or main game...

-> ❤ TechKini.com

Unknown said...

Jadi ramai individu telah membuat aduan mengenai bagaimana penipuan Clara Loans, tetapi saya di sini untuk menjelaskan tuduhan-tuduhan mengenai Clara Pinjaman. Sebab mengapa sesetengah daripada kita telah mendapat pinjaman daripada Claraloan yang lain tidak. Ini mempunyai kerana kesabaran dan ketabahan kebanyakan pelanggan. atas sebab ini, Clara Pinjaman telah membuat keputusan untuk membantu pelanggan dengan kebanyakan daripada kos pentadbiran, hanya jika mereka menyimpan untuk mereka murah dan syarat-syarat syarikat anda. Dengan kadar faedah 3%, syarikat itu ingin untuk tidak mengecewakan pelanggan tetapi pinjaman anugerah kepada pelanggan yang boleh dipercayai. Menghubungi mereka melalui e-mel dan telefon.

E-mel: Claraloan@financier.com
Telefon: +447045730449

Post a Comment